sobota 2. prosince 2017

Měsíční chvástačka - listopad 2017

Tentokrát do mé knihovničky přibylo pár pěkných kousků. Jste zvědaví, které to byly? 







Žena z kajuty č. 10


Jako první mi přišla Žena z kajuty č. 10. Horká novinka nakladatelství Leda. Já se přiznám, že jsem ji chtěla hlavně kvůli autorce Ruth Ware, kterou jsem si neskutečně oblíbila po přečtení její předchozí knihy - Všude kolem černý les. A ačkoli ve většině žebříčků vychází Žena z kajuty č. 10 v hodnocení lépe, než Všude kolem černý les, mně osobně se více líbila kniha první. Ale více vám prozradím již brzy v recenzi.

A zrodí se píseň

Další kniha, která přistála do mé sbírky je A zrodí se píseň. Na pokračování Kostičasu jsem se nesmírně těšila a odpočítávala dny do jeho vydání. Konečně jsem se dočkala a už se těším, až se do knihy pustím.

Devět dní

A poslední, co našlo své místo v mé knihovně je Devět dní. Je to v celku zajímavá kniha. Momentálně jsem zhruba v půlce a ráda bych ji tento víkend dočetla. Zatím některé části jsou zajímavější než ty druhé... no, uvidíme jaký z toho budu mít celkový dojem.

A co jste ukořistili vy? 

10 komentářů:

  1. prvni jsem necetla, ale ty ostatni ano, Devet dni je opravdu dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Devět dní právě dočítám a docela se mi to líbí :D

      Vymazat
  2. Knihy jsem nečetla ani jednu. Kostičas a jeho ostatní díly bych si chtěla někdy v budoucnu přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné kousky :) Těším se na recenzi na novou knihu od Ruth Ware :) A vážně bych se měla někdy pustit i do Kostičasu :) Hezké čtení i v prosinci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Recenze už je na světě :) No, to bys určitě měla :) Děkuji, tobě také :)

      Vymazat
  4. "Devět dní" jsem četla a líbila se mi! :) Naopak k "Žena z kajuty č.10" bych se ráda dostala! :)

    http://boook-planet.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teprve dočítám a taky se mi líbí :) No a z Ženy jsem měla trošku rozporuplné pocity :) Ale přeji, ať se k ní dostaneš :)

      Vymazat
  5. Ženu z kajuty č. 10 jsem dnes dočetla a mám docela rozporuplný názor :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)