neděle 19. března 2017

Rozbalovačka (88)

Po dlouhé době se zase ozývám, a opět se pokusím vrátit do časů, kdy jsem častěji přispívala, ale nevím jak se mi to bude dařit, jelikož mi opět nastává doba psaní bakalářky, tak držte palce, ať se mi to nějak podaří zkombinovat.



Elementum

Ale teď už dost vykecávání a přejdeme k tomu, co mi přišlo za knižní poklad. Elementum od českého autora Jiřího Dittricha mě zaujalo hlavně svojí obálkou. 
Na knihu jsem hodně zvědavá, rychle jsem si prolétla anotaci, která nevypadá vůbec zle a už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím. Co vy, máte ji v plánu? 

Tak co tomu říkáte? 

4 komentáře:

  1. Už jsem po ní koukala, ale zatím ji v plánu nemám. Ale co ty víš, třeba mě přesvědčí tvoje recenze... :D

    OdpovědětVymazat
  2. O knize už jsem slyšela, ale stále jde mimo mě. Jsem zvědavá na recenzi, ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Elementum mě moc neláká, ale je pravda, že slyším jen chválu prozatím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu nepoznám, takže som zvedavá na tvoj názor a recenziu, obálka je naoaj pútavá a tiež ma zaujala :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)